Is het belangrijk regelmatig je mailbox op te schonen op gv?

of zit hij zo snel niet vol?
graag jullie ervaringen.

Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg nooit mail PBtjes dus valt er niets op te schonen.
Rieneke1
14 jaar geleden
ja loenie, ik bedoel idd de pb tjes. henkjan, dat komt vast omdat je zo scheel kijkt ;)

Het beste antwoord

Onbelangrijke mailtjes wis ik direct (afhandelingen van meldingen en dergelijke). Leuke pb'tjes laat ik wel staan. Zodra het onoverzichtelijk wordt wis ik er weer een paar en eens in de zoveel tijd gooi ik 'm helemaal leeg.

Je hebt wel redelijk wat ruimte hoor, zal niet zo snel volkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik schoon hem steeds weer op maar dat komt ook omdat ik hem zakelijk moet gebruiken.

Toegevoegd na 1 uur:
Shit, vraag verkeerd gelezen, dom, dom, dom.
Maar ook deze box ruim ik steeds op, denk een gewoonte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit niet zo snel vol, ik heb nog maar 1x een mailtje gehad.
En vaak zoek je nog eens een mailtje terug, ik zou het dus niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb net vorige week alle maitjes tot 3 weken geleden verwijderd. Als er binnen 3 weken niemand meer reageert is het allen maar nutteloze ballast.