is mijn iphone 4s echt of een replica?

hallo ik heb een iphone 4s en ik vroeg me af of het een replica is het is helemaal hetzelfde net als een orginele alleen ik moest mijn simkaart niet knippen tot een micro simkaart hij is dus helemaal zo normaal in zijn eige formaat. Maar ik weet niet of hij nou echt of een replica is ik kan bv niet: inzoomen en uitzoomen met de camera en ik kan ook geen screenshot maken en apps kan ik er ook niet opzetten en sommige apps die er op staan is chinees :s dus kunne jullie mij helpen aub ik hoop dat hij echt is. en zijn er oo, manieren om te vinden dat hij nep of echt is zo ja wat?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je hem gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hij was er al op en bv angry birds die spel die doet het niet want dat zegt hij in het chinees zet simkaart maar er zit er wel in maar hij is half engels en half chinees vreemd maar waar ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb hem gekregen van iemand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gekregen? :s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het echt Chinees of computer-taal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan het niet verstaan en ook niet lezen dus het is eigenlijk chinees en computertaal kan je toch ook lezen of ???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen apps? Haha dan ben je natuurlijk screwed!

Antwoorden (3)

Als je er geen apps op kunt zetten is volgens mij fake
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een zogenaamde kloon gekocht. Hij lijkt als twee druppels water op de echte, maar het is een chinees exemplaar. Geen slechte telefoon verder, maar hij mist een aantal eigenschappen van de echte. Inzoomen is er slechts één van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok maar waaraan kun je dat dan nog meer zien want het lijkt gewoon 'echt' maar ik heb geen verstand van die dingen dus drm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het al genoeg zegt dat je geen apps kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies. Als je geen apps kan downloaden is het een kloon. Die zien eruit als een Iphone, maar hebben niet hetzelfde besturingssysteem. Daardoor werken apps niet.
Altijd wanneer je denkt een replica te hebben. hang hem aan de computer en open iTunes.